بنابر اعلام ستاد انتخاباتی حجت الاسلام دکتر دخیل عباس زارع زاده، با حضور یافتن دکتر فروزان نیا در مناطق مختلف حوزه انتخابیه، شور حضور در انتخابات مرحله دوح نهمین دوره مجلس شورای اسلامی چند برابر شده است.

با توجه به محبوبیت فراوان دکتر فروزان نیا به عنوان یکی از پزشکان نخبه و برتر جهان در عرصه علوم پزشکی ، در عین حال اینکه حساسیت شغلی و مشغله های فراوان کاری ایشان و ورود به عرصه یک فعالیت بزرگ اجتماعی و سیاسی مثل انتخابات، اهمیت مسائل مختلف و همه جانبه نگری این شخصیت نمونه و بزرگ را تداعی می نماید، طبعاً حضور ایشان در شهرستان های مختلف مورد اقبال عمومی قرار می گرفت و همینطور هم شد.

 حضور باشکوه ایشان در شهرستان بهاباد و پس از آن شهرستان بافق طی روزهای گذشته معادلات تبلیغاتی دو کاندیدا را در این مناطق تحت الشعاع خود قرار داده است.

فروزان نیا به عنوان رییس ستاد انتخاباتی دخیل عباس زارع زاده عصر روز سه شنبه نیز در شهرستان خاتم حضور یافت. حضوری که با استقبال با شکوه مردم این شهرستان مواجه گردیده و به یاد ماندنی و خاطره انگیز شد. در این سفر ایشان ابتدا در منطقه چاهک از توابع مروست، پس از آن در مسجد جامع هرات و در ادامه در مروست در جمع خیل کثیری از هواداران دخیل عباس زارع زاده به ایراد سخنرانی پرداخت. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا